Re: NCR SCSI BIOS

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 03 Apr 1996 - 11:45:52 MET DST

Marek Kokoszczynski (kokosz_at_bull.mimuw.edu.pl) wrote:
: Czy ktos moglby mi wyjasnic co to jest (p.subject), jakie sa inne typy
: BIOS'ow SCSI, czy jest jakas roznica miedzy konfiguracja :

To taki BIOS, ktory obsluguje NCR'a (np. 53c810) - podobnie jak np.
BIOS Adaptecow i innych sterownikow SCSI.

: a) plyta z NCR BIOS i kontroler bez BIOS'u
: b) plyta bez NCR a kontroler z BIOS'em

To to samo.

: dlaczego kontrolery z NCR sa takie tanie ($45-$75) i czy w ogole warto to
: kupic.

Bo to 1 specjalizowana kostka. Bo to PCI. Mam jednego 53c810 w maszynce
i nie narzekam - nie robilem zadnych testow, ale chodzi wystarczajaco
szybko.

--
Greetings,
                                                KHC