Re: A propos "Ile masz lat ?"

Autor: Krzysztof Dorsz (dorsz_at_aurora.put.poznan.pl)
Data: Wed 03 Apr 1996 - 10:47:47 MET DST

On Wed, 3 Apr 1996, Maciej Olejnik wrote:

> On 3 Apr 1996 01:41:08 +0200 Gregorio Kus wrote:
> : Strasznie duzo osob odezwalo sie po raz pierwszy na PECET'cie.
> : To prawdopodobnie w wiekszosci ci, ktorzy na zadne inne pytanie
> : poza "Ile masz lat" nie byli w stanie odpowiedziec.
>
> : Grego
> Moze po prostu niektorzy nie uwazaja sie za wszystkowiedzacych i nie musza
> koniecznie odpowiadac na wszystkie postingi, a traktuja grupe pecet jako
> zrodlo informacji na rozne tematy zwiazane z tzw. pecetami. Poza tym watek
> ma przeciez temat i nie ma przymusu czytania (Juz widze te wiadra pomyj
> [...]

Jak to dobrze, ze ktos ma poglady zblizone do moich na powyzsze tematy.
Od pewnego czasu, lagodnie mowiac krew mnie zalewala (ale na szczescie
nie zalala), gdy przegladajac liste bylem zmuszony do przegladania
bezowocnych (jak zawsze) dyskusji na temat Windoze95 kontra OS/2 kontra
Linux ewentualnie AWE32 kontra GUS, gdzie powyzsze tematy to ok. 50%
wszystkich wiadomosci naplywajacych na liste.
Ktos mial kiedys swietny pomysl dotyczacy utworzenia listy nt W95 (lub
czegos podobnego). Proponyje zastanowic sie nad tym.
Nie mam oczywiscie nic przeciwko "normalnym" listom z poradami
dotyczacymi powyzszych systemow czy sprzetu (nawet chetnie je czytam),
ale to juz przesada.
A propos tematu "Ile masz lat", to jest to chociaz jakas zmiana tematu. :-)

PS. No to se nagrzebolem.
    Ale nie bijcie mocno. PLIS !!!

LEO

                                Politechnika Poznanska