Re: Edytor tekstu z semigrafika (ramki)

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Tue 02 Apr 1996 - 16:33:12 MET DST

> Ja wiem jak to wyjdzie - to znaczy proponuje sie od Taga trzymac z daleka.
> Probowalem kiedys zaimportowac cokolwiek z Taga do Worda dla Windows wlasnie
> przez plik tekstowy. Bylo to bolesne.
> Ale niestety nie znam nic innego coby ladnie rysowalo ramki w trybie
> znakowym

Ja tylko proponowalem zeby sprobowac bo widzialem jak to sie w TAG'u robi.
A co do exportu pliku z tag'a do Worda to Word 6.0a PL posiada converter
z TAG'a do Worda i mozna wczytac go bez problemu.

TIWEK

* Tomasz Witek Universytet Gdanski
*
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl lub tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
*
* Nawet najglupsza brednia znajdzie takich ktorzy w nia uwierza.
* Bertrand Russel