Re: Edytor tekstu z semigrafika (ramki)

Autor: Robert Meronka (meron_at_ameba)
Data: Tue 02 Apr 1996 - 14:39:27 MET DST

On 1 Apr 1996, TOMASZ WITEK wrote:

> Robi to prawie kazdy Edytor dla dosu, oczywiscie z tych komercyjnych.
> Np.: TAG.
>
> TIWEK

Tak, tylko ze TAG robi to w trybie graficznym. Mozna oczywiscie zapisac
wynik jako tekst ASCII, nie wiem tylko jak to wyjdzie, bo jako edytor
polski pracuje wykozystujac jedna z polskich stron kodowych, o ile
mazowia ma wszystkie ramki, to latin II juz nie. Tag sobie z tym radzi
bo drukuje to graficznie, ale nie wiem jak wyjdzie to po zapisie do pliku.

    //|//|| /~~\ | / /~~\ |~~\ : Department of Neurophysiology
  // || || \__ | \__/ | | : mailto:meron_at_ameba.nencki.gov.pl