LPS i PLPS - kajam sie (bylo: Re: Zniklo 300 MB ...)

Autor: Szymon Matuszewski (szymonm_at_wat.waw.pl)
Data: Tue 02 Apr 1996 - 12:10:51 MET DST

Janusz Sklorz <jsklorz_at_rswnx.rsw.pl> wrote:

> Szymon Matuszewski wrote:

> :> LPS. Sorry za opoznienia, ale czytam i odpisuje w domu,
> :> a odbieram i wysylam w pracy.
> :>
> :> SM
> :>
> :> PLPS. Zgadnijcie, co znaczy LPS i PLPS.

> Daruj sobie. Stali bywalcy listy juz to znaja na pamiec.
OK, od dzisiaj sobie daruje. Bede musial wreszcie przysiasc
i wygenerowac sobie porzadna sygnaturke.

> BTW: Jak przenosisz dane z domu do pracy - modemem czy na dyskietce ? :-)
Na twardzielu w wyjmowalnej kieszeni.

> PLPS to to samo co LPS z literka P na poczatku. ;-)
Dla wyjasnienia:
Dolaczalem to standardowo do wiekszosci postingow
LPS - Last PS
PLPS - Post LPS

> Pozdrowienia.
Wzajemnie

> Janusz
Simon

PS. No more LPS's & PLPS's

PPS. Nie mowcie, ze nie jestem ugodowy !

SM

LPS. Sorry, obiecalem, prosze to CUTnac.

PLPS. Nie moglem sie powstrzymac ten OSTATNI raz.