Re: HDD kupic?

Autor: Jeff W. (stkolodz_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 02 Apr 1996 - 10:22:42 MET DST

On 1 Apr 1996 01:32:57 +0200, in pl.comp.pecet you wrote:

>Zaproponowano mi kupno nowego HDD 1,3 GB Segate za 630 NPL. Czy moze
>ktos o nim slyszal, a jesli tak, to jak sie sprawuje i czy oplaca sie
>go kupic po takiej cenie?
>Chce go podlaczyc przez druga laczowke do EIDE gdzie jako pierwszy
>jest dysk 831 MB Conner (nie moge reinstalowac calego softu, ktory
>tam siedzi).
>Bede bardzo wdzieczny za odpowiedz.
>
>Lech Wiktor Piotrowski
>a_j_p_at_it.com.pl

Z tego co sam przezylem i slyszalem od innych to:
Nowe Seagate'y serii SL (slim line) sa bardzo szybkie i ciche, ale
musi sie trafic dobry egzemplarz, bo duzo pada. (u mnie tez jeden zdechl, a
drugi chodzi jak burza).
Lepiej kupic starszy model: Cabo, Medalist (ale nie medalist SL),
Decathlon lub duzy dysk na SCSI. Rewelacyjne sa 2,5-calowe napedy do
notebookow, ale drogie.
Jak chcesz zobaczyc co Seagate w ogole robi, to zajrzyj na www.seagate.com.