Re: Jak podlaczyc UPS'a

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Mon 01 Apr 1996 - 18:02:00 MET DST

Grzegorz Wrobel (wrobel_at_tsunami.kaniup.agh.edu.pl) wrote:
: Mam pytanie - jak podlaczyc UPS'a (APC) do peceta? Nie potrzebuje
: tych wszystkich bajerow z transmisja, tylko sygnaly o zaniku napiecia
: i rozladowaniu baterii. Czyli wlasciwie pytanie brzmi: jak ma byc
: zrobiony kabel miedzy UPS'em a RS'em w pececie (niestety w dokumentacji
: nie narysowali zlacza w UPS'ie). Zakladam, ze zlacza w APC sa
: standardowe.

Sprawa prosta. Co prawda w mojej dokumentacji narysowali :)
DB-9, piny:
1=RS-232 (RxD) lub Shut Down input
2=RS-232 (TxD) lub Line Fail output
3=Line Fail (normally open)
4=GND (Signal)
5=Low Battery (normally open)
6=Line Fail (normally closed)
7=nieopisana, pamietam ze lepiej nie podlaczac bo UPS sie wylaczal
8=+24V dc (mozna pobrac max 40mA)
9=Chassis (GND)

Ja zrobilem tak: GND-GND, RxD-TxD, TxD-RxD, +24V /2 (na dzielniku R+R)-DCD
(UPS-PC). Ale uzywam transmisji, a nie stykow.

BTW: w/g instrukcji zestyki zwieraja z GND (4), a linie 1/2 maja poziomy
RS-232. ShutDown musi byc aktywne przez 4.5s (wysoki poziom).

Oczywiscie powyzsze dotyczy SmartUPSa, ale w BackUPSach pewnie nie ma
linii RS232.

--
Greetings,
                                                KHC