Re: Czy ktos uzywa Pegasus Mail?

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Mon 01 Apr 1996 - 13:52:20 MET DST

> Pare dni temu wyslalem liscik do kumpla, ktory uzywa Pegasus Mail. Do
> lisciku byl dolaczony obrazek, uuencodowany pod Unixem.
>
> Slyszalem, ze w Pegasus jest opcja eXtract, do dekodowania takich
> informacji, ale wedlug kumpla to nie dziala.
>
> No wiec: co nalezy zrobic zeby Pegasus to rozkodowal?

U mnie pyta sie o rozkodowanie jezeli plik byl wyslany z PM. Jesli
plik zdekodowany byl po prostu dolaczony do listu to chyba trzeba to
zrobic recznie. Jesli on nie ma uu* pod dosa to daj mi jego adres to mu
przesle spod PM. A poza tym to uu* lezy prawie wszedzie.

TIWEK

* Tomasz Witek Universytet Gdanski
*
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl lub tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
*
* Nawet najglupsza brednia znajdzie takich ktorzy w nia uwierza.
* Bertrand Russel