Re: OS/2

Autor: Andrzej J. Piotrowski (a_j_p_at_dollar.it.com.pl)
Data: Mon 01 Apr 1996 - 02:29:29 MET DST

On 30 Mar 96 at 13:04, Maciej Pilichowski wrote:

>.
>
> Sie juz ciesze, mam nadzieje, ze wytrwasz pierwsze "zielone dni" i
> pocieszysz sie tym systemem dluzej. A teraz jedziemy...

Chce zalozyc OS'a ze wzgledu na jego dobra wspolprace z aplikacjami
pod DOS'a i Windows, nie wiem na ile jest to prawda, ale nikt sie nie
skarzyl na liscie...

> [...]
> czyms takim.
>
> : Ja chcial bym, aby poki co pozostal dyskiem bootujacym stary dysk
> z : dosem, ale na nowym dysku panowal by OS (znaczy, ze tylko on
> mial by : do niego dostep, "zlikwidowal by na nim klastery" i widial
> dysk dos'a : itd.).
>
> Tak sie wlasnie stanie jak sobie zainstalujesz Boot Managera. Ale
> ale uwaga -- BM MUSI byc postawiony na dysku bootujacym. Jesli wiec
> nie masz sprytnego BIOSu, to bedziesz musial przepartycjonowac dysk
> bootujacy tak, aby zrobic na nim 1MB wolnego.

Mam Award Modular Bios EXP4045 v 2.2. z data January 18, 1995. Czy
taki jest sprytny?

Jasli tak, to jak zalozyc nowa partycje na BM nie kasujac dotychczasowej
zawartosci dysku?

> Jak chwile pomyslisz,
> to stwierdzisz, ze lepiej zamienic dyski jumperami i bawic sie tym
> nowym dyskiem. W koncu OS2 to nie robi, a znowu DOSowi jak sie
> zaladuje, to sie bedzie wydawalo, ze i tak zostal odpalony z
> pierwszego twardziela.

Czy to znaczy ze bedzie widzial ten dysk jako C: ? Chodzi o to, zeby
nie musiec przeinstalowywac wszystkich programow [ maja wiele
ustawien do swoich pod programow jako na c:] - wspoldziele
komputer z ojcem i nie moge mu sie narazic :(

> milego dnia zycze
> hej

Dzieki i milego dnia na wzajem
 Lech Wiktor Piotrowski & Father :(

ps. Czy to prawda, ze os jes brzydki? Na screenach nie wyglada...