Multitasking [Re: Nauka pisania]

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Fri 29 Mar 1996 - 01:17:28 MET

On Thu, 28 Mar 1996 12:04:03 +0100 Miroslaw L. Baran wrote:

>PT Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl):
>
>: No, wiesz, niektorzy i tak 'multitaskuja' bez klopotu. Smiac sie
>: nalezy z tych od Microsoft Windows & Co., ktorzy to multitaskuja
>: 'kooperatywnie' czyli inaczej.
>
> O tym wlasnie myslalem - nie wiem, jak wyglada w os/2, bo nie
> widzialem jeszcze, ale unix zachowuje sie dla mnie zupelnie
> normalnie, czyli tak jak amiga :)

oczywiscie ze os/2 multitaskuje zupelnie normalnie.
przeciez nie pochodzi z m$

Grego

P.S. Ktos tu ostatnio zapytywal o Frontier:

"Frontier (tentative title) is a real-time multimedia networked game"

(to jeszcze beta a juz mase szumu wzbudzila)

urywek z Frontier FAQ:

Does it run under win95?

No. Once the OS/2 client is finished, we will assess the demand. In our
opinion, Windows 95 is a dead end platform.