Re: crack do zip'ow

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 17:00:09 MET

On 28 Mar 1996 15:07:00 +0100, GRELA_at_ch.pw.edu.pl (Karol Grela) wrote:

>Zacznij od np. http://www.worldaccess.nl/~remko
>a potem popatrz na linki tam umieszczone - na ktorejs z tych stron
>na pewno bedzie to, czego szukasz.
>Witek P.
>
>Czy podany wyzej adres HTTP jest aktualny ?
>Udalo mi sie z uzyskac polaczenie, ale nie stwierdzilem tam zadnych
>linkow. Jedynie ikonke 'Under Construction' i 'Mail to'.

To jest dokladny adres

http://www.worldaccess.nl/~remko/tc.htm

ale ostatnio jest tam cisza (wlasnie przed chwila sprawdzilem) - chyba
ma jakies problemy !?
Ale gdy wszystko bylo OK to byla jedna z najlepszych stron
poswieconych Crack'om i Key Generator'om

Jesli chcesz to moge Ci dac wiecej LINKow ;-)
Domyslisz sie chyba mojego e-mail'a :-D

...bo wam dzis zaspiwa tryjo :
ojciec, wuj i StryjO
Kapela, a radosnie...