Karta dzwiekowa - sprzedam dla fana W95

Autor: /Lukasz /Zeligowski (c55670lz_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 16:02:06 MET

Czesc.

Po licznych problemach z zainstalowaniem wspanialych systemow OS/2 i W95,
jednak zdecydowalem sie na OS/2 (to tylko tak powiedzialem, prosze nie
komentowac!). Z tego powodu jestem zmuszony sprzedac moja wspaniala nowa
karte. Niestety nie jest dobra z OS/2 (firma zawalila i nie wypusci
pelnych driver'ow do Warpa).
Jest to:

ENSONIQ SoundScape Elite
 karta WAVETABLE z profesjonalnymi (najlepsze jakie do tej pory
slyszalem) probkami w ROM - 2MB spakowane
 16 kanalow stereo, 32 glosowa polifonia
 16 BIT, 48kHz
 2 DSP (DUAL DSP - OTTO) on BOARD
 MOTOROLA 68000 - on BOARD

 pelna sprzetowa zgodnosc z GeneralMIDI, SoundBlaster 2.0, Windows Sound
System 2.0, MT-32 etc. + FM (programowo)

 oprogramowanie (jak i cala karta) dedykowane do W95.

Mozliwosci:

  3 efekty w realTime (pelna konfigurowalnosc z mozliwoscia przydzielania
na dowolne kanaly MIDI, wav np. efekty Phaser + Delay + Wow mozna
skonfigurowac: P - na kanalach 1,2,3,4 i WAV, D tylko na 1,4,5,6, W na
4,5,10,11, pozostale czyste).
  Efektow jest standardowo ok. 20 - kazdy z ok. 20-30 parametrami np.
Equalizer ma ustawiane aktywne czestotliwosci i poziom wzmocnienia, etc.
 Kazdy efekt jest wczytywany z dysku, co oznacza, ze ich liczba bedzie
sie powiekszac

 Wazne: Karta nie obciaza procesora

 Niestety oprogramowanie w pelni dziala tylko pod W95.

 Gry juz w wiekszosci maja ENSONIQ (descent, screamer etc.) (karta model
z 95 roku) i nie ma problemu.
 Jezeli jest to SB 2.0 i GeneralMidi chodzi zawsze!

 Jakies pytania to: http://www.ensoniq.com
 Lub do mnie prywatnie c55670lz_at_roger01.elka.pg.gda.pl

 Cena wywolawcza 650 NZL.

Lukasz