Re: Pomoc

Autor: Marek Zurowicz (eizurowi_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 16:07:24 MET

> Za chiny nie moge dojsc, jak tworzyc pliki pomocy w Visual Basicu
> (4.0) Professional! Pomocy!

Nie wiem jak to jest w Visal Basic ale do tworzenia plikow HLP
sluzy kompilator HC.EXE ktory wraz z dokumentacja i przykladowymi
skryptami (plikami do kompilacji) dolaczany jest do C++ od 3.0
Znajdziesz ten kompilator takze w pakiecie CA-VisualObjects.

Natomiast nie wiem w jaki sposob "wywolac" helpa z wnetrza VB
(oraz pomoc kontekstowa).
Mysle ze znajdziesz to w dokumentacji co VB.