Bootowanie z NCR SCSI

Autor: Artur Bartnicki (st60894_at_sco.zsi.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 01:07:55 MET

Mam taki maly problemik... Potrzebuje uruchomic Pentiuma na plycie z
chipsetem bodajze Triton, kupionego w JTT (ADAX Delta), ale zeby system
zbootowal sie z jednego z dyskow SCSI (od razu mowie, ze nie mam dyskow
IDE i to nie ten problem). Mam dostep do dwoch kontrolerow:

1) QLogic FAST!SCSI PCI Basic - zglasza sie elegancko, DOS sie bootuje,
   ale Linux, ktorego m. in. chcialbym na tej maszynie posadzic, nie
   rozpoznaje tego kontrolera (wewnetrznie to jest chip
   FAS974 == AMD 53C974, jest driver, ale nie dziala, tj. w ogole nie
   zauwaza kontrolera).

2) PCI SC200 (wewnetrznie NCR 53C810), ktory jest zgrabnie rozpoznawany,
   gdy Linux odpala sie z dyskietki. Plyta nie potrafi jednak sama
   zbootowac sie przy tym kontrolerze - zdaje sie, ze wymaga on supportu
   w biosie na plycie, czego onez bios nie zapewnia.

Any ideas?

--
Archie(tm)
"Before entering a dark room ensure it has walls.