Re: 2 modemy w jednym komputerze

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 21:23:07 MET

>Generalnie sa :-(. Specyfikacja nie wymaga (a nawet nie przewiduje)
>wyjscia linii przerwania jako linii OC czy TS. Jak polaczysz kilka
>wyjsc normalnych, to moga sie poklocic ;)

czy ja wiem... jesli jest jedna karta z kilkoma/kilkunastoma comami
(fifowanymi) ktore wisza na jednym przerwaniu, to wydaje mi sie, ze w
momencie zgloszenia przerwania jesli procedury obslugi przerwania najpierw
sprawdza ktorego portu dane zdarzenie dotyczylo to moze to dzialac, i
faktycznie dziala. zeby nie plesc dluzej, dzisiaj przestawilem comy w bbsie
na jedno przerwanie na chwilke dla testu - bbs niczego nie zauwazyl :)
dalej dziala, a comy wisza na jednym irq... nie chcialbym tu niczego
udowadniac nikomu, ale jak ma sie to co piszecie, do konkretnego,
dzialajacego produktu, ktory temu wszystkiemu przeczy? :o
karpio