Re: 2 modemy w jednym komputerze

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 21:13:03 MET

>A nie maja do tego jakiejs specjalizowanej karty z 16 RS i wlasnym
>procesorem? Przerwania to mniejsze piwo, ale jak oni podlaczyli tyle
>modemow do zwyklej ISA'y? Gdzie znalezli tyle wolnych slotow, jak
>udalo im sie skonfigurowac adresy portow.

galactibox - takie multiportowe karty i/o. po 8 lub 16 comow. sa juz
dostepne takie karty z wlasnym procesorem, ale sa takze i bez. adresy z
tego co pamietam podawalo sie podajac jeden adres (np. 220), a kolejne
comy byly przesuniete o 8.
karpio

ps. prosze sie mnie nie pytac jak to dziala. sam jestem pelen podziwu :)