Re: !!!! WIN95 !!!! - mysz 3-klawiszowa

Autor: Grzegorz Redlarski (gred_at_amedec.amg.gda.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 19:01:58 MET

lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:

>Lukasz Bienkowski (udbienko_at_cyf-kr.edu.pl) wrote:
>: Adam Mossakowski (zstdan_at_solozzo.tele.pw.edu.pl) wrote:

>: > wiesz co przestaw sobie w myszce z boku taki przelacznik z 3 na dwa klawisze .. :))
>: Za zadne skarby swiata! Trzeci przydaje sie pod Linuxem!!! W koncu
>: kazdy 32-bitowy system powinien obslugiwac 3-klawiszowe myszki. Choc
>: jest problem 32 nie dzieli sie przez 3 :-)))

>Swieta prawda - trzeci klawisz sie przydaje (np. w Windowsowym Saperze=
>Mine Sweeper). Niestety M$ dosc konsekwentnie zwalcza 3klawiszowe myszy.
> [...]

Na CDROM'ie instalacyjnym do W95 jest driver do myszy 3-klawiszowej
(gdzies w katalogu ...\DRIVERS\.... - dokladnie nie podam bo mam to w
domu, a pisze z pracy). Ciekawe, ze po jego zainstalowaniu sam
rozpoznaje jaka jest mysz i dziala prawidlowo z 2- i 3- klawiszowa.
Sam uzywam myszy 3-klawiszowej (przerobilem z 2- kl. gdzie srodkowy
byl tylko fizycznie, przez wstawienie kawalka drutu do srodka, bo
przelacznika nie bylo). Dziala mi to rowniez w okienkach dosowych.

                                Grzegorz Redlarski