Re: Ceny pamieci i klotnie ze Sparkiem - wyjasnienie

Autor: Artur Czapski (master_at_polbox.com.pl)
Data: Thu 28 Mar 1996 - 01:49:25 MET

Piotr Roszkowski wrote:

> /ciach /
> Nie wiem czy nie kupiliscie przypadkiem kontenera simmow po atrakcyjnej
> cenie (200 zl) sprzed kilku miesiecy ,i teraz byc moze chcecie je rownie
> drogo sprzedac . W kazdym razie uwazam za obrzydliwe rozpowszechnianie
> falszywych informacji ( w koncu lista ma sluzyc rowniez temu bysmy
> nie przeplacali o blisko 50 % za sprzet).
>
> /ciach/
> Piotr.

Czesc !

Nie potraktuj mojej opinii jako napastliwej. To tak na wstepie. Moim
zdaniem jezeli chcesz wypowiadac sie na temat cen pamieci w ogole to
najlepiej gdybys sprawdzil ceny. Tzn. nie tylko na rynku polskim, ale
rowniez USA, Niemcy no i moze daleki wschod. Polecem uzycie dowolnego
szukacza typu "webcrawler" i wtedy zacznij formulowac wnioski i teorie.
Ja teorii nie mam dotyczacej zmian cen w ostatnim okresie.

Artur