Re: Drivery do Number9 Vision 330

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 15:05:46 MET

tdziekon_at_silesia.ternet.pl (Tomasz Dziekonski) wrote:

>Hej.
>Moja karta wyciaga w rozdzielczosci 1024x768 w 16bit kolorze powinna
>wyciagnac 78Hz odswiezania pionowego. Tymczasem w Win95 caly czas mam 60Hz i
>nie umie tego zmienic. Moze jest to wina standardowego drivera W95 i to
>cholerstwo nie wie, ze sa takie karty... :)
>Jezeli ktos wie co mam zrobic, lub gdzie moge znalesc nowsze drivery
>niech napisze
> Profo
>--

Drivery sciagasz z ftp.nine.com albo www.nine.com
(nie pamietam ktore - moze oba).

Do zmiany rozdzielczosci i odswiezania musisz miec HawkEye Control
Panel.
UWAGA!
Nie moze to byc ten z win 3.11, nowy Control Panel powinien byc gdzies
w okolicy driverow do win95.

Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl