Re: Linux i Win95

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_hq.pm.waw.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 13:27:52 MET

Tomasz Dziekonski (tdziekon_at_silesia.ternet.pl) wrote:
: W najblizszym czasie zamierzam zainstalowac Linux'a. W tej chwili
: mam W95 i nic wiecej. Czy te dwa systemy moga byc zainstalowane na jednym
: komputerze? Jak bedzie sie wybieralo to w ktorym systemie chce pracowac?

Powinny moc - Linux potrafi nawet obslugiwac partycje W95 (z dlugimi
nazwami), mozna zrobic sobie w config.sys (czy jak sie to nazywa pod
WinDOSem'95) dodatkowa opcje w menu ladujaca linuxa z DOSa (nie ma oczywiscie
powrotu do DOSa innego niz przez reboot).

Podobno byly jakies klopoty polegajace na tym, ze Win95 widzac partycje
linuxa nie chcial wystartowac - ale dawno juz nie slyszalem takich informacji.

: Chcialbym sie dowiedziec, jaka wersje Linuxa byscie mi polecili i
: gdzie ja mozna zdobyc (nie z Inetu bo na moim 14400 to ho ho :)) Za
: odpowiedzi serdzecznie dziekuje

RedHat-3.0.3/patches. Mozna ja kupic na CD-ROMie placac karta kredytowa,
zapewne niedlugo pokaza sie w PL. Mozna tez przegrac od kogos, kto sciagnal
z Internetu - podejrzewam ze jest duzo takich ludzi, by nie trzeba bylo
wsiadac w samochod/pociag i daleko jechac.

--
Greetings,
                                                KHC