Re: NCFTP nie-Anonymous'owe

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 12:45:00 MET

Hej,

  Masz taki pliczek jak .netrc gdzie podajesz pare rzeczy. Np. tak wyglada
ten plik z mojego ostatniego logowania na hobbesa

machine hobbes.nmsu.edu login anonymous password macias_at_class1.phys.uni.torun.pl

  Chyba wszystko jasne, nie? Oprocz tego NCFTP ma dodatkowy swoj plik, ale
juz sie nie interesowalem co mozna tam wstawic.
  Jak Cie to interesuje, to moge Ci podeslac maly skrypt, ktory pozwala Ci
napisac cos takiego

fa hobbes

  Skrypt ten laczy Cie z "hobbes.nmsu.edu" i wpycha na zadane id i haslo
/niekoniecznie anonymousa -- to Ty sobie to definiujesz/. Jak chcesz, to sie
do mnie usmiechnij, ale juz prywatnym mailem :-)))

milego dnia zycze
hej

--
Maciej "MACiAS" Pilichowski