Re: Krew mnie zalewa [WP61]

Autor: Leslaw Frydel (lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 27 Mar 1996 - 10:02:28 MET

macias_at_phys.uni.torun.pl (Maciej Pilichowski) wrote:

>Hej,

> Gdybyscie mogli w domku przetestowac to o czym za chwile powiem, to bede
>wdzieczny.
Uwaga testuje .....

[ciach]>
>@ -- ma wyobrazac stopien
Nie wiem jak to stopien wpisywales ale stopien wpisuje sie przez DEG
(jesli mamy to samo na mysli)

> Napisalem wiec cos w tym guscie

>func {R`=` {180@} over {sin` alpha}` obr}
Dziala!
>func {R`=` {1 8 0@} over {s i n` alpha}` o b r}
Tez dziala!
Na ekranie wyglada tak samo!......
Czekaj sprawdzam na wydruku.....
Che che !
Nie nachodza na siebie ale w drugim przypadku sa jakies troche wieksze!
(te ulamku 180/sin) sprawdzilem na STAR LC-24-200!
JAk bardzo Ci zalezy to moge sprawdzic na Laserze!

> Pierwsza sprawa, ze gdzie sie podzial cholerny WYSIWYG?
To powiem Ci cos ciekawszego !
Drukowalem wizytowki i ustwailem etykiety na rozmiar wizytowki!
Zaprojektowalem wizytowke i powielilem odpowiednia ilosc razy i drukuje ...
Acha w wizytowce wstawiony byl znaczek firmowy z r w koleczku (r)
Na ekranie wszystko OK! Wszystko na swoim miejscu!
No i na wydruku wygladalo to tak:
Prawa kolumna idealna ! Lewa: wszystkie r przesuniete w lewo w stosunku do
kuleczka!
No ja je recznie troszke w prawo to one w prawo za koleczkiem , to ja je
znowu w lewo i .... znou w prawo i.... itd.
Za grzyba nie trafilem nimi do koleczka!Probowalem od nowa wszystko robic i
NIC!
W koncu wydrukowalem z lekko przesunietym r w lewej kolumnie!
W prawej OK wiec polow wizytowk jest troche bzydsza!
> A druga, to przeciez spacja jest separator miedzy symbolami, funkcjami, a
>nie w obrebie samego slowa!!!
A ja zawsze uzywalem \SPACJA jako separatora! :)

> A jak u Was to wyglada?
A no tak jak wyzej napisalem !
>milego dnia zycze
Ja tez!

--
   _/      _/      _/            _/   _/    Leslaw Frydel