Re: 2 modemy w jednym komputerze

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 22:28:58 MET

>: generalnie nie ma przeszkod, poza oprogramowaniem, zeby obsluzyc np. 256
>: urzadzen na pojedynczym przerwaniu.

>He,he - pare jest. Po pierwsze musza elektrycznie umozliwiac takie
>polaczenie. A po drugie - sprawdzenie ktore z wielu urzadzen wywolalo
>przerwanie moze zajac na tyle duzo czasu, ze sie nie wyrobimy z obsluga.

major bbs i galacti-boxy. patrz telnet gcomm.com. systemik chodzi na pc,
wykorzystywane sa dwa przerwania. teraz maja chyba 32 modemy + x25 +
internet. razem ponad 64 kanaly :) na zwyklym pc. wiec jednak sie da. poza
tym byla mowa o dwoch urzadzeniach, ja nieco przeteoretyzowalem, chociaz
jest konkretne rozwiazanie ktore potwierdza to co mowie.

karpio