Numer IP

Autor: Zbigniew Lapinski (zbyloo_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 11:55:23 MET

Moglibyscie mi przeslas numer IP waszej domeny (aol.com). Moj znajomy -
Polak - ma od niedawna konto na @aol.com. Moj nameserver nie moze znalezc
IP. nslookup tez nie pomaga.
Z gory dzieki za odpowiedz

Osoby czytajace pl.comp.pecet przepraszam za mail nie na temat ale prosze
 o wyrozumialosc.

Zbyszek Lapinski

P.S.
        Gdyby to nie sprawilo klopotu, to czy byscie mogli przeslac kilka
informacji na temat korzystania z Internetu przez AOL. Kolega jest
zielony i prosi mnie o pomoc a ja zabardzo niewiem jak wyglada Internet
na AOL (moze jest mozliwosc polaczenia SLIP or PPP itd. itp.)