Re: WIN'95 PL i NDD (NU'95)

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 11:27:47 MET

On Tue, 26 Mar 1996 09:07:05 GMT, Wojciech Sosnicki
<wojtek_at_tl.krakow.pl> wrote:

>Czy problemy przy upgradzie byly zwiazane wlasnie z polskimi literami w
>nazwach plikow, czy moze byly tez inne ?
>Ja niestety zainstalowalem wlasnie upgrade.
Wlasciwie jedynym problemem z upgradem bylo zglaszanie bledow przy
plikach i katalogach z polskimi literami - poza tym wszystko bylo OK.
Szkoda tylko, ze System Information nie robi benchmarku dysku :-(((...
jak dawniej )-; [hlip hlip]

...bo wam dzis zaspiwa tryjo :
ojciec, wuj i StryjO
Kapela, a radosnie...