Re: Monitory 15''

Autor: Witold Przygoda (ufprzygo_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 10:29:16 MET

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:

> za to pomagalo na 3 minuty porzadne walniecie piescia w ten monitor :)))))
> ale tez nie zawsze.

Dokladnie - wtyczke juz dociskalem i dokrecalem (ruszalem) wiele razy.
Poswiata pojawia sie sama z siebie (tzn. zrywa jedna ze skladowych koloru)
- skuteczne jest walniecie w monitor, ale bez jaj - przeciez go w koncu
uszkodze! :-) Zanim wiec to zrobie, zaniose go do serwisu.

Najgorsze jest to, ze nie jest to objaw permanentny - tzn. nie moge
go wykazac na miejscu i na z'a,danie - monitor niebieskawieje losowo,
ale zdarza sie to na tyle czesto, ze strasznie mnie irytuje.

Witek P.