cache level II

Autor: Piotr Goral (pgoral_at_misio)
Data: Tue 26 Mar 1996 - 01:32:07 MET

Hi!

pisales na liscie ze szukasz czegos co wykrywa cache level II - jak bys juz znalazl
to podeslij mi moze okee? (pgoral_at_elka.pw.edu.pl) albo tez podaj adres pod jakim
toto mozna znalezc. Jezeli jednak nie udalo sie Tobie znalezc to ja mam programik testujacy predkosc operacji read/write/move dokonywanych procesorem
w pc-cie - od razu widac czy jest cache l1 i czy jest l2 - nawet mozna okreslic wielkosc l2 (przy okazji - l2 w trybie Write BAck jest wolniejsza niz w trybie W_at_rite Trought - tzn. przy dluzszych transferach to widac bo przy krotkich to zysk z uzycia cache jest wiekszy niz strata na predkosci dRAM-u )

hehe sorki ze plote bez sesnu - nie spalem b . dlugo - okee dzieki z gory za pomoc

                                        Piotr Goral
pgoral_at_elka.pw.edu.pl