Re: Telnet BBS sciaganie plikow !!!

Autor: Pawel Krawczyk (kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl)
Data: Sat 23 Mar 1996 - 14:52:40 MET

Chojnowski Marcin (chojnows_at_amb.ac.bialystok.pl) wrote:

: Mam problem ! Pracuje pod linuxem i za chiny nie moge
: sciagnac pliku z BBS'u ( jakiegokolwiek ) . Lacze sie tam telnetem , a
: jak na swoim hoscie uruchomie rz to nic nie dostaje . Nie wiem czy w
: ogole moge pobierac pliki ( podlaczony jestem do inetu laczem dzierzawionym)

To oczywiste, bo BBS wysyla ci pliki jednym z protokolow X/Y/Zmodem.
Najprostsze rozwiazanie, to polaczyc sie z takim BBSem za posrednictwem
terminala majacego Zmodem. Tzn. najpierw SLIP na swoje konto, a potem
telnet do BBSu. Powinno pojsc. Ewentualnie - ale to juz moje spekulacje -
moznaby cos pokombinowac z "rz", czyli receive Zmodem.

--
Pawel Krawczyk, FidoNet: 2:486/18.4 email: kravietz_at_pipeta.chemia.pk.edu.pl
Location: Cracow, Poland, PGP key available on finger