Re: NC pod OS/2

Autor: Maciej Pilichowski (macias_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 21:07:03 MET

Hej,

  O moj Ty Panie -- to zalezy jakie masz upodobania. Widzialem jak na razie
4 /Warpa mam 1.5 tygodnia/
Directory Managera -- dobry, wygodny, ale za duzy na ekranie /ma olbrzymie
ikony/
File Manager -- mi sie nie podoba, choc ma mase uzytkow w pakiecie
File Commander -- taki ograniczony, ale dokladny klon NC. Jesli chodzi o
dlugie nazwy plikow, to wlasnie jego uzywam
XTBcostam -- ostatni nabytek. Klon XTree. Mi sie widzi

  A poza tym masz zawsze starego dobrego NC. Pod OS2 czyta HPFS, wiec mozna
sie pobawic.

milego dnia zycze
hej

--