Re: obrazek W95

Autor: Slawomir Bialek (civic_at_silesia.ternet.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 14:41:41 MET

lesiu_at_zeus.polsl.gliwice.pl (Leslaw Frydel) wrote:

>Z tego co wiem to nie ma tego obrazka!
>POjawia sie on po zainstalowaniu PLUS'a dlatego inni moga go miec!
>Najprostrzym rozwiazaniem jest skopiowanbie pliku logow.sys do logo.sys na
>c:\ i odpowiednia modyfikacja!
>Acha! Gdzies byl plik logo.bmp tylko nie pamietam gdzie ! poszukaj w *.cab

Nie trzeba zadnego PLUS-a ani kopiowania logo?.sys. Wszystkie te pliki
to sa zwykle 256 kolorow BMP o rozmiarach 320x400, ktore potem Windows
skaluje do 640x480 i wyswietla. Towrzymy sobie obrazek, potem go
skalujemy do 320x400, zmieniamy rozszerzenie na .BMP, wrzucamy do
C:\logo.sys i juz. UWAGA: Rozmiar musi byc dokladnie taki, bo inaczej
Win tego nie wyswietli (jaki madry ten pseudo sytem operacyjny :))

Hey!