Re: !!!! WIN95 !!!!

Autor: Jacek Uminski (jaceku_at_tch.waw.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 12:41:22 MET

Leslaw Frydel wrote:

> A to ciekawe!
> Ja mam A4 , kolega ma A4 (inne) i dziala!

Oczywiscie, ze dziala. Koledzy skladali kiedys komputer i popieprzyli
cos z portami i przerwaniami tak, ze myszka byla rozpoznawana, ale
pojawialy sie przy starcie dziwne komunikaty po czym myszka przestawala
dzialac. Czlowiek z M$ potrafil powiedziec tylko tyle, ze mysz jest
niekompatybilna.

--
Pozdrawiam,
Jacek Uminski