Pomocy z OS/2 i .avi (.mov)

Autor: /Lukasz /Zeligowski (c55670lz_at_cs-boglab.elka.pg.gda.pl)
Data: Fri 22 Mar 1996 - 12:03:50 MET

Czesc!

Pisze o tym drugi raz bo wczesniej nikt nie zauwazyl.
Mam OS/2 i niestety musze uzywac Win3.1 (dokladniej Delphi). Pisze
program, ktory ma wyswietlac .avi i tu zaczyna sie problem.
Gdy odpalam normalnie tylko DOS i Win towszystko jest OK. Gdy odpale OS/2
i w sesji Win (pelnoekranowej i tej na desktopie OS'a) to .avi nie chodzi
(nawet z pod mediaPlayer). Probowalem wszystkiego na co wpadlem -
ustawienia sesji, instalacja ponowna Video for Windows itp. w dalszym
ciagu blad, a dokladniej: cos bad link dll lub podobnie. to samo dotyczy
QuickTime itp. A i jeszcze jedno: mam P100 16MB RAM i #9 Motion 531
(S3-868 z 2MB DRAM). Drivery najnowsze z S3. Co robic?

Lukasz Zeligowski