Dobry konwerter polskich liter WANTED

Autor: Zbigniew Lapinski (zbyloo_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 13:49:04 MET

        Czy moglby mi ktos polecic jakis dobry program do konwersji
polskich znakow w roznych formatach na rozne formaty. Najlepiej gdyby
mozna bylo podejrzec konwertowany plik.

Z gory dziekuje za odpowiedz najlepiej na moje osobiste konto (zeby nie
zasmiecac listy)
A najlepiej jak ktos ma taki program to przeslac do mnie via FTP:
ftp panda.bg.univ.gda.pl jako anonymous i do katalogu /pub/docs/zbyloo
(prosze nie zapomniec zmienic praw na co najmniej 444)

Z gory dzieki
Zbyloo