Conner 1.2G - pytanie

Autor: Maciej Olejnik (macko_at_i17linuxb.ists.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 11:05:56 MET

Witam!
Chcialem sie zapytac szanownych listownikow o doswiadczenia zwiazane z tym
dyskiem (Conner 1.275G). Zakupilem ostatnio ta kupe zlomu (oj wolne to
ustrojstwo, wolne) i niby chodzi i niby nie ma bad sectorow a jednak niepo-
koi mnie dziwny swiszczacy dzwiek, ktory momentami sie wydobywa z tego
dysku. Sa momenty, ze jak dysk niby nie pracuje (tzn. pewnie sie kreci ale
nic nie jest czytane) to wlasnie zaczyna swistac. Czy ktos wie czy to jest
normalne, czy juz go moge wykrecac i niesc do sprzedawcy? Nie chcialbym
zeby ktoregos dnia zagwizdal i zamilkl na dobre.

pozdrowienia
Maciek

|   _/    _/  _/     _/_/ _/ _/  _/_/  | Maciej Olejnik - PhD student  I-17 |
|  _/_/_/_/ _/ _/  _/    _/_/  _/  _/  |   Technical University of Wroclaw  |
|_/    _/ _/   _/ _/_/ _/  _/ _/_/     | http://www.ists.pwr.wroc.pl/~macko |