Re: virus SPIRIT

Autor: TOMASZ WITEK (TIWEK_at_ksinet.univ.gda.pl)
Data: Thu 21 Mar 1996 - 10:27:58 MET

> A jak go zmusic zeby przeszedl na dyskietke ? Bo sam z siebie (Spirit.A)
> to zabardzo nie chce, przekopiowac nie potrafie bo siedzi w FATcie
> Adas.

Mi sie udalo. Ale to bylo ok miesiac temu. jesli go masz to formatuj
dyskietke z zarazonego twardziela. Albo przegraj fat do pliku (ha,ha,ha).

TIWEK

* Tomasz Witek Universytet Gdanski
*
* e-mail: tiwek_at_ksinet.univ.gda.pl lub tiwek_at_rudy.mif.pg.gda.pl
*
* Nawet najglupsza brednia znajdzie takich ktorzy w nia uwierza.
* Bertrand Russel