Re: Instalacja OS/2

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 17:50:12 MET

On Wed, 20 Mar 1996 16:59:34 +0100 Jacek Masina wrote:

>Chcialbym zapytac osoby korzystajace z OS/2 o instalacje i
>konfigurowanie tego systemu. Wrzucam go poraz pierwszy na moj
>komputer i chcialbym uslyszec pare dobrych rad jak go
>zainstalowac, tak by chodzil najlepiej(najszybciej),
[...]

instaluj jak leci tzn. nie kombinuj nic, przyjmuj wszystko co install
Ci zaproponuje, nastepnie sciagnij sobie z hobbesa cfginfoX.zip
gdzie X oznacza cyfre versji - to taki programik ktory Ci zdiagnozuje
CONFIG.SYS i da Ci mase uzytecznych wskazowek co, jak i dlaczego zmienic.

>Pytam tez czy musze koniecznie formatowac partycje dla OS by chodzil
>szybciej, czy tez nie ma to wplywu.

Bez watpienia HPFS jesli ma sie ponad 8MB RAM i partycje ponad 128MB
chodzi szybciej. No i "natywne" dlugie nazwy etc.

>Mile bylo by tez jak ktos podpowiedzial by mi co robic z programami
>dosowymi (gierki, gierki !!!) zeby nie zalamywaly szybkoscia.

Jest szereg tekstow (np. na hobbesie w directory "info") z tego typu
radami, zarowno ogolnymi (gry DOS pod OS/2) jak i szczegolnymi
(do konkretnych gier).

Grego