Re: Reklama na chama [W95]

Autor: S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 00:57:33 MET

On 18 Mar 1996 20:08:43 GMT, lech7_at_pse.pl (Lech Szychowski) wrote:

>Jarek Lis (lis_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
>
>: : (1) wideokonferencje wymyslono juz dawno, nie jest do tego wcale potrzebny
>: : Internet, i jest to (IMHO oczywiscie) lekka przewaga formy nad trescia
>: : - ot, taki wodotrysk, jakich wiele w okolicach tematu dyskusji
>
>: Jak bedzie trzeba podyskutowac (a nie wystarczy e-mailem), zaplacic koszt
>: biletow i hoteli, a w dodatku dyskutanci maja jeszcze pare innych
>: konferencji w innych miastach do odbycia, to sie okaze ze to nie wodotrysk,
>: tylko potrzeba.
>
>A telefony to pewnie amba wciela? ;)

> [...]
I tu widac przepasc technologiczna. I te stosy papierkow. Dlaczego
dokumenty w srodowiku sieci wewn. w zakladzie maja krazyc na papierze?

I oczywiscei wykorzystanie komputerow kojarzy Ci sie z produkcja
software? A co wydawaniem ksziazek czy projectowaniem domow albo
agencja ubzepieczeniowa? Albo biurem adwokackim?
A videoconferencing to wodotrysk? Nawet jak jak masz partnera do
rozmow z Los Angeles bedac w Nowym Yorku (albo Gdanksu bedac w
Krakowie) i chcesz prowadzic rozmowy widzac twarz czlowieka, i chcesz
mu pokazac prezentacje? Bedziesz lecial specjalnie? Ja wiem ze w
Polsce nie ma sieci do tego (ISDN to minimumi ) a biznes prowadzi sie
na zasadzie papierek, pieczatka, laptop dla szpanu wylacznie. Ale to
nie jest zadna norma.
Przypomina mi to gadania a poco komus telewizja jak jest radio.
Szkoda ze nie widisz swiata w ktorym komputerami nie zajmuja sie tylko
hobbysci.

__Slawek Duchnowski