Re: !!!! WIN95 !!!!

Autor: Cezary Lagod (ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 15:45:07 MET

Jacek Uminski (jaceku_at_tch.waw.pl) wrote:
: > Mam myche. Mycha dziala jak zloto z giercami, Windowsami, Warpem, Linuxem
: > i Bog wie jeszcze czym. Pod Win95 akcja wyglada nastepujaco. Win95 startuje,
: > mycha jeszcze chodzi, Win95 laduje sie do konca, stwierdza, ze brak mychy i
: > "zamraza" mi kursor myszki.

A nie probuje instalowac drivera do innej myszy ( np. PS/2 ) ? Bo ja takie
cos mialem jak w CMOSie mialem ustawiony jakis cos z mysza PS/2 i to tak
pieknie kolowalo Win95 :) A gdzie indziej normalnie wszystko dzialalo !
A dodam, ze znalazlem jeden komputer w pracy, ktory byl taki sprytny, ze
robil okienka w gwiazdki :) To znaczy po otworzeniu jakiegos okienka mialem
takie male losowo rozrzucone po calym okienku piksele, ktore zostawaly jak
sie okienko zamknelo. Po kilku razach dostawalo sie szalu ! Mozna
powiedziec, ze wygladalo to jak jakies sypanie piaskiem na monitor :) A
piasek sie przyklejal :) Moze ktos sie z czyms takim spotkal ? Nie pomagalo
wylaczanie funkcji akceleratora !

--
Cezary Lagod    C4, FTiMS, Warsaw University of Technology
                ciniek_at_alpha.im.pw.edu.pl or ciniek_at_voodoo.mikrus.edu.pl