Re: Tusz do drukarki

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 20 Mar 1996 - 11:46:21 MET

On Tue, 19 Mar 1996, Rafal Iwaniec wrote:

> Prosze o pomoc w sprawie pojemnika na tusz do drukarki HP DJ 520(cz-b).
> Kupilem tusz do napelniania pojemnikow f-my BOEDER (czy jakos tak).Jest
> tam zmyslne urzadzenie ktore pozwala umiescic pojemnik (cartridge) w taki
> sposob ze wlanie tuszu jest dziecinnie proste i z gory ustalone jest w
> jaki to sposob zrobic.Metalowa rurka wylamuje w jednym z rogow malutki
> otwor i przez ten otwor wlewany jest tusz.Wszystko pieknie.Tylko ze teraz
> zamiast drukowac moja drukarka maze po papierze.Chodzi o to iz tusz
> wycieka w sposob niekontrolowany calymi kroplami.Dodam jeszcze ze
> [...]

Niedawno widzialem jak specyficznie kumpel napelnial zbiorniczek do HP520
( wszystko mu drukuje elegancko, a bylo to 8 napelnienie ! ) - po nalaniu
tuszu do zbiorniczka wzial bibulke i zaczal odsysac tusz gdzies od spodu
zbiorniczka ( dokladnie sie nie przyjrzalem niestety - ale mowil cos ze
tam jest komora z powietrzem i trzeba ten tusz odessac bo inaczej sie po
prostu leje w trakcie druku ) - tam jest taka nieduza kwadratowa dziurka
z blaszka, albo czyms w tym rodzaju.... Jak juz na bibulce zostaaje ci
tylo troszeczk tuszu to mozesz montowac zbiorniczek i wszystko bryka :))))

                                                Jurand