Re: Siec i skretka

Autor: Krzysztof M. Obrzud (kobr_rmf_at_bci.krakow.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 15:38:34 MET

GREG_at_chicken-et1.iie.wsi.zgora.pl (Grzegorz Mielcarek) wrote:

>Z tego co wiem, to na skretce mozna polaczyc tylko 2 PC bez Hub'a.
>Potrzebny kabel, 2 wtycznki RJ-45. Trzeba zrobic w jednej wtyczce
>przplot (inaczej niz zwykly kabelek do hub'a, ale nie wiem ktory).

>-Grzegorz

Ja z kolei laczylem dwa Huby.
Ethernet wykorzystyje dwie wewnetrzne pary, nalezy je wiec ze soba
zamienic miejscami. Teoretycznie pary zewnetrzne sa nie uzywane mozna
wiec z nimi robic co sie podoba (ja je zostawilem tak jak byly).
Siec dziala - wiec wnioskuje ze nie skopalem tego kabelka za bardzo.

Krzysztof M. Obrzud
kobr_rmf_at_bci.krakow.pl