Re: Efekty dzwiekowe w Real-Time

Autor: Rafal Siejca (rsiejca_at_zodiac36.mimuw.ed.pl)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 14:49:45 MET

TheProDiGyRuLeZ!!!
On Mon, 11 Mar 1996, Jurek wrote:

> Ciekaw jestem jak ASP moze zrobic echo? Wydaje mi sie, ze do tego
> potrzebne sa probki z przesunieciem czasowym rzedu sekund, a wiec
> bufor rzedu kilkunastu - kilkudziesieciu kB.
>
> Jurek
 Zapewne slyszales o takiej karcie dzwiekowej, ktora nazywa sie
Sound Blaster AWE 32... Otoz jej ASP moze robic echo (no i jeszcze pare
innych efektow). Nie jestem co prawda pewien czy przypadkiem nie dotyczy
to tylko sampli odtwarzanych z WaveTable, ale wydaje mi sie, ze bufor
wystarczajcej wielkosci moze sobie we wlasnym RAM'ie spokojnie utworzyc.
Pojde do kupmla i potrenuje u niego ta karte. Pociagnalem sobie juz
nawet odpowiednie programiki. Zobacze.... :-)))

CUL8R ;)

http://zodiac1.mimuw.edu/pl/~rsiejca
email: rsiejca_at_zodiac1.mimuw.edu.pl

TheProDiGyRuLeZ!!!