Re: WIN'95 PL i NDD (NU'95)

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 13:33:09 MET

On Tue, 19 Mar 1996 10:15:01 GMT, Wojciech Sosnicki
<wojtek_at_tl.krakow.pl> wrote:

>Witam !!
>Czy ktos zetknal sie z problemem polskich znakow w nazwach plikow i
>dzialaniem programu Norton Disk Doctor z pakietu NU'95 (wyswietla
>komunikat o niewlasciwym znaku w nazwie pliku).
>
>JAK TEMU ZARADZIC ????

Narazie nie udało mi się tego zlikwidować i pozostaje nam bšdŸ :
1. czekać na ZLOKALIZOWANĽ wersje NU
2. zmieniać wszystkie polskie znaki w nazwach plików na odpowiednie
bez ogonków
3. używanie scandisk'a i defrag'a z Win95

Ja osobiœcie unikam polskich znaków w nazwach i używam NU95 bo
bardziej im wierzę niż odpowiednikom M$.

A swojš drogš, czy jest jakiœ program DOS'owy do defragmentacji dysku,
na którym Żondzom Win95. (sprawdzałem, że nie ma DOSowego SpeedDisk'a
w NU95 ani Defraga - Win95 kasuje defraga i zostawia defrag.bat z
odnoœnikiem do wersji Win95 8-O ). Strange, Ain't it ?

...bo wam dzis zaspiwa tryjo :
ojciec, wuj i StryjO
Kapela, a radosnie...