M$ contra Netszkapa - a [cenzura] obydwu

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.IT)
Data: Tue 19 Mar 1996 - 00:30:41 MET

On Mon, 18 Mar 1996 17:50:24 +0100 Wojtek Piecek wrote:

>Tak, tylko ze m$ jest tylko na jedna platforme. I jest from m$ a ja nie
>lubie monopolu.

to najlepiej niech sie pozarzynaja wzajemnie!
netszkapizmy od pewnego czasu wkur.... mnie tak samo jak M$izmy
netscape dazy do monopolu bardzo ostro i jest go blizej w swojej dzialce
niz M$ w swojej. juz pozwala sobie na wprowadzanie wlasnych "standardow"
ktore sa gowniane a maja jedyna "zalete" ze wycinaja skutecznie konkurencje.
Ja jak widze strony HTML w ktorych durnie pisza na samej gorze "strona ta
zostala zoptymalizowana pod browser NetScape ver X.YZ" (z nieodlacznym
linkiem do sciagniecia go sobie) to dostaje odruchow wymiotnych.
To wprost niewiarygodne jak nieglupi (pod wzgledem profesjonalnym) ludzie
w ekonomii zachowuja sie jak banda skonczonych kretynow. Nie rozumieja
ze sami wkladaja glowe w petle na ktorej beda pozniej wisiec i pieknie
dyndac' - to znaczy placic Netscape jak za zboze, coraz wieksze sumy
za coraz gorszy produkt - bo nikt nie jest swiety, a juz zwlaszcza nigdy
nie sa swiete organizacje - nawet jesli sa zarzadzane przez swietych ludzi.
Kto ma monopol - przestaje sie starac.

Grego