Re: cache w w95

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 19:43:02 MET

> From: rawdall_at_phys.uni.torun.pl (Piotr Traczykowski)

> Piotr Traczykowski (rawdall_at_phys.uni.torun.pl) wrote:
> : Czy ktos wie jak zmienic wielkosc cache'u w windows 95 ?
> : monitor systemu stwierdza 4 megi pamieci podrecznej to chyba lekkie
> : przegiecie, zaznaczm ze chodzi mi o vcache nie o smartdrive'a
> przeczytalem odpowiedzi dzieki ! fasktycznie 5 mb to max norma jak nic nie
> robi yo ok 2mb ale ja chcialbym sam pomieszac bueeeeeee :-)))

Jak masz czas i troche wiadomosci o rejestrach - pomieszaj
Regedit'em (a nuz).

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na adresy (najlepiej na REPLY adres):
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl
3. radekp_at_wro.ternet.pl