Autor: Andrzej Pastusiak (pastus_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 16:58:12 MET
> Mi pozostalo jeszcze 2 miesiace fabrycznej gwarancji
> Pisze do Maxtora (EuroTech_Assistance_at_maxtor.com) juz od tygodnia
> calkowity brak odpowiedzi. Czyzby firma zrecznie wymiguje sie z udzielanej
> przez nich gwarancji 2 letniej gwarancji.
Prostuje. Nastepnego dnia po tym mailu. Otrzymalem odpowiedz od Maxtora.
Wydake mi sie, ze na sprawnie dzialajacy servis to jest to przynajmniej o 4
dni za pozno.
> Nie wiem czy to cos zmieni ale "oficjalnym dystrybutorem Maxtora" jest
> Optimus. Moze zrobisz to szybciej niz w przeciagu 4 miesiecy (czego zycze).
Z tego co slysze, bardziej bedzie mi sie to oplacalo zalatwic prywatnie.
Maxtor obiecuje ze w ciagu 48 gozdin od dotarcia przesylki do Irlandii,
wysylaja replacment drive. Pytanie tylko ile idzie przesylka do Irlandii i
ile kosztuje.
BTW Ciekawostka moze kogos zainteresuje. Wiecie ile Maxtor zyczy sobie za
odzyskanie danych z ich padnietego twardziela? Pisza o 75% skutecznosci.
Drobne 300USD. Oczywiscie ta usluga jest calkiem poza gwarancja. Duzo to
i malo. To zalezy ile wart jest 1MB danych. Mi wyszloby cos okolo dolara
za MB ;-)
Pozdrawiam
Andrzej
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 12:40:17 MET DST