Re: Instalacja karty graficznej w OS/2

Autor: Miros/law Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 16:47:28 MET

On Mon, 18 Mar 1996, Krzysztof M. Obrzud wrote:

[CIACH]

> OS jest polski, a drivery do miro gdzies z konca 1994 roku. Dokladnie
> nie wiem z kiedy bo byly to eksperymenty na komputerze brata u ktorego
> bawilem w weekend. U siebie w domu uzeram sie z #9 PCI.

Na www.miro.com sa drivery do miro 20SD z 1995.11.30. Chodza bez zarzutu.
Na temat #9 nic Ci nie powiem, bo nie mialem jej pod palcami.

Jak zainstalowac recznie sterowniki do Windows tak, zeby w Warpie miec
np. 640x480, a w Windoze 1024x768 masz w instrukcji do Warpa.

OSciski!
Mirek Nowakowski