Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Robert Szpiczynski (robertsz_at_earthlink.net)
Data: Sun 17 Mar 1996 - 22:39:45 MET

S. Duchnowski wrote:

> Zaraz zaraz a jako czego Ty uzywasz win95, nikt nie powidzial ze to
> jest idelane software na network a jesli to domowu PC to ile razy w
> zyciu kopiujesz dysk na dysk i jednoiczesnie formatujesz floppy???
>
> __Slawek Duchnowski
>
> ___("`-''-/").___..--''"`-._
> ___`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
> ___(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
> ____`--'_..-_/ /--'_.' ,'
> __(!!).-' ((().' ((((.-'
> -------------------------------------------Zrobilem takie doswiadczenie:
- Copiowalem okolo 350MB z CD (Plextor 6X SCSI) na HDD (Quantum fireball 1.2 GB EIDE) - lista
copiowanych plikow byla wysylana do jednej drukarki
- W tym samym czasie kopiowalem z drugiego CD (prawdopodobnie - mialem go przez chwile - Sony 4X
EIDE) na ten sam HDD okolo 350 MB - lista kopiowanych plikow byla wysylana do drugiej drukarki.
- W tym samym czasie copiowalem okolo 1 MB z FDD na HDD
- i na dodatek z HDD na ten sam HDD przenosilem jakies "file" z jednego "foldera" do Drugiego.W
tym czsie bylem polaczony z internetem i czytalem wiadomosci z news
Wszystko dzialalo na tych okropnych win95 (procesor - pentium 133MHz)
O co tu chodzi - czy ktos (w przecietnych warunkach) potrzebuje wiecej mozliwosci?!?!?
Robert