Re: ceny ram'u !!!!!!

Autor: Radoslaw Poplawski (point_at_infonet.wroc.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 12:28:39 MET

> From: sparc_at_student.uci.agh.edu.pl (Tomasz Sparek)

> S. Duchnowski (sduchnow_at_mars.superlink.net) wrote:
>
> : Rzeczywiscei chyba bajka bo to tak jakby na tym mitycznym dalekim
> : wschodzie jedna fabryka robila tylko te pamieci.
> : Kiedys jak w Poslce nie bylo zapalek to mowili ze dlatego ze dyrekcja
> : wyslala wszystkich na urlop, heheheheh, powaznie
>
> Pamieci znowu podrozaly o okolo 20%.Poza PCty okolo 25%.
> Powodem chwilowo tak niskich cen byly terminy
> platnosci pewnych firm (pomijam nazwy)i prawdopodobnie
> "skladaczy kosci" na polskim rynku.Fun no more.

We Wroclawiu RAM podrozal o ok. 15zl/4MB PS/2. Jest to ok. 10%.

Radoslaw Poplawski
E-mail: point_at_infonet.wroc.pl
UWAGA! Zmiana adresu!!! Poczte prywatna prosze kierowac
       chwilowo na dwa adresy:
1. point_at_infonet.wroc.pl
2. rafal_at_arax.ict.pwr.wroc.pl
Wszystkich zainteresowanych przepraszam za zwloke w odpisywaniu na listy,
ale jestem przygnieciony korespondencja i klopotami technicznymi.