Re: Nie Tylko Dla Orlow

Autor: _- StryjO -_ (StryjO_at_ComArch.Krakow.PL)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 10:22:08 MET

On Sat, 16 Mar 1996 18:57:35 GMT, sduchnow_at_mars.superlink.net (S.
Duchnowski) wrote:

>Co, juz nie ma Nie Tylko Dla Orlow ??? Co sie stalo ??
>Niemoglby ktos zainteresowac Polskiego Radia albo prywatnej rozglosni
>takim ustrojstwem jak Real Audio (www.realaudio.com) albo Xing
>Streamworks (mpeg) at (www.xingtech.com) zebysmy mogli sobie tu
>posluchac ??
>
>__Slawek Duchnowski

Z tego co wiem, to wydano kiedys (pare lat temu) kasety z kilkoma
tylko odcinkami i na tym koniec. Ja tez zastanawialem sie, czemu nie
wydano jakiejs antologii, bo przeciez po usunieciu wstawek muzycznych
wszystkie audycje moznaby bylo zmiescic na 2 (? - a moze wiecej) CD i
napewno poszlyby jak woda. U nas polskie CD sa po okolo 25 pln wiec
dla fanow mogloby byc (wydano przeciez Muzyke z polskich seriali
(eXtra !). Moze Polskie Radio pr. 3 nie chce udostepnic tasm
(watpliwe) , albo poprostu nikt na to nie wpadl :-(

Z orlim pozdrowieniem
Doktor Wycior

...bo wam dzis zaspiwa tryjo :
ojciec, wuj i StryjO