Re: Urzadzenia w w95, bylo: Reklama na chama [W95]

Autor: Tomasz Jarnot (jurand_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Mon 18 Mar 1996 - 00:28:27 MET

On Sun, 17 Mar 1996, Wojtek Piecek wrote:

> Czy zrozumiesz ze nie chodzi tutaj o firme "magnesujaca nosniki" jedynie o
> taki dosc dramatyczny test dla systemu? Proces dostepu do dyskietek, ze
> wzgledu na jego forme jest bolesny dla KAZDEGO systemu, problem lezy w tym
> czy kazdy system potrafi sobie z nim dobrze poradzic. Na tym wlasnie polega
> normalna wielozadaniowosc ze takie glupie (pozornie) czynnosci wykonujesz
> nie zastanawiajac sie specjalnie czy wlasnie dokument pisany w jakims
> edytorze nie wyleci z niego tylko dlatego ze wlasnie postanowiles sobie cos
> [...]

No to ja ci cos powiem... zrobilem sobie taki maly test jak sie mi
zachowuje Windows podczas operacji na dyskach... Otoz na 486-133 z 8 MB
RAM, HDD 1300 Caviar, IDE2, odpalilem sobie : RAR for Windows ( pakowanie
50 MB ), formatowanie dyskietek w sesji DOS, odgrywanie pliku MIDI (
karta Gravis ), PKZIP32 for Windows ( pakowanie 50 MB ), Corel Draw 3.0 +
Word 7.0 PL ( edycja tekstu - ok. 50 stronm + rysunki ).

No i teraz ciekawostka - wszystko chodzilo - dane sie kompresowaly,
dyskietki sie formatowaly, jedynie dalo sie zauwazyc spowolnienie systemu
( okolo dwukrotne ), ale nic nie padalo, zadnych bledow, resetow i innych
sztuczek, nie mowiac juz o jakichkolwiek przeklamaniach w zapisie na
dyski....

                                                Jurand